Luni - Vineri : 09:00 - 18:00
0230-216147 int. 297

Proiecte de cercetare/studii

  1. Consumer Behaviour in Europe

Detalii pe http://coberen.eu/

Buget  594.048 euro

Manager de proiect cercetare pe România: conf.univ.dr. Alexandru NEDELEA

http://coberen.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=170%3Aalexandru-nedelea&catid=55&Itemid=164

 

  1. Tourism, Wellbeing and Ecosystem Services

(TObeWELL) ISCH COST Action IS 1204, 4139/12, Brussels, 2012- 2016.

Buget 150.000 Euro

Scopul proiectului este de a explora si dezvolta potentialul cercetarii intedisciplinare in domeniul turismului, sanatatii si serviciilor de ecosistem din regiunile europene

http://www.tobewell.eu

Detalii echipa de implementare din România:

http://www.tobewell.eu/managementcommittee/

 

  1. Opţiunile şcolare ale elevilor claselor a XI-a şi a XII-a de la 8 colegii din judeţele Suceava şi Botoşani: Colegiul Economic „Dimitrie Cantemir” Suceava, Colegiul Tehnic “Mihai Băcescu” Fălticeni, Colegiul Naţional “Nicu Gane” Fălticeni, Colegiul de Arte “Ciprian Porumbescu” Suceava, Colegiul Economic “Octavian Onicescu” Botoşani, Colegiul Naţional “Petru Rareş”, Colegiul Tehnic “Samoil Isopescu” Suceava, Colegiul Tehnic “Alexandru Ioan Cuza” Suceava. Eşantionul a fost alcătuit din 541 de elevi. Rezultatele sondajului sunt disponibile în varianta extinsă la adresa: www.isondaje.ro/res/41862256116592/.

Perioada: martie-aprilie 2016

 

  1. Cercetare asupra strategiilor de marketing aplicate/agreate de întreprinderile din top 100 după cifra de afaceri şi profit din judeţul Suceava

Perioada sondaj: mai 2015

 

  1. Cercetare privind turismul cultural din judeţul Suceava (2015)

 

  1. Impactul strategiilor de marketing asupra creşterii vizibilității centrelor universitare (2015)

 

  1. Strategii de marketing în arhitectură (2015)

 

  1. Studiu de piaţă privind turismul din regiunea Cernăuţi (2015)

 

  1. Cercetare privind piaţa turistică a Republicii Moldova (2015)

 

  1. Studiu privind marketingul turismului religios (2014)

 

  1. Vizibilitatea online a structurilor de primire turistică din Bucovina (2014-2015)

 

  1. Activitatea de marketing a instituţiilor publice din judeţul Suceava (2013)

 

  1. Studiu privind brandurile din Republica Moldova (2013)

 

  1. Piaţa turistică a judeţului Suceava (2010)

 

  1. Cercetarea impactului diferenţelor culturale asupra eticii afacerilor şi comportamentului turistic al prestatorului şi consumatorului în România (2007-2009)

 

Articole ISI Thomson Web of Science

1. Nedelea, Al.M., Ethical responsability of firm’s marketing activity,
Amfiteatru Economic, volume 10, issue 23, February 2008, ISSN 1582-9146,
p. 103-106, http://www.amfiteatrueconomic.ro/RevistaDetalii_RO.aspx?CodArticol=330

2. Nedelea, Al.M., Bălan, A., E-tourism şi protecţia
consumatorilor de servicii turistice, Amfiteatru Economic nr. 28/2010,
ISSN 1582-9146, 14p, p. 476-489, http://www.amfiteatrueconomic.ro/RevistaDetalii_RO.aspx?Cod=40

3. Nedelea,Al.M, Costea, M., The Presence and Activity on Facebook of the
Informative Travel Organizations in Romania, BRAIN Broad Research in
Artificial Intelligence and Neuroscience, vol 7, no.2, 2016, p. 41-48,
ISSN 2067-3957 http://brain.edusoft.ro/index.php/brain/article/view/595/648