Cuprins
Cuprins:
Al.M. Nedelea, G.L.Cioban, C.I.Cioban (coord.), Turism. Studii de caz, Ed. Economică, București, 2020
Capitolul 1
Potențialul destinației turistice Fălticeni
1.1. Fălticeni – scurt istoric și date statistice
1.2. Fălticeni – monumente și obiective turistice
Capitolul 2
Potențialul destinației turistice Botoșani
2.1. Potențialul turistic al zonei
2.2. Turul orașului Botoșani
2.3. Drumețiile în împrejurimile Botoșanilor
2.4. Traseu turistic în județul Botoșani.
2.5. Forme de turism practicate în Botoșani
Capitolul 3
Marketing on-line la Complexul Hotelier Best Western & Resort Bucovina
3.1. Prezentare succintă a Hotelului Best Western Bucovina
3.2. Oferte și servicii
3.3. Strategiile societății aplicate în marketingul online
3.4. Planul în șapte pași ce urmează să fie aplicat în Bestwestern Bucovina din Gura Humorului
Capitolul 4
Promovarea brandului turistic Bucovina
4.1. Turismul în Bucovina
4.2. Brand și branding turistic
4.3. Promovarea brandului turistic Bucovina
Capitolul 5
Promovarea destinației turistice Piatra Neamț
5.1. Prezentare
5.2. Potențialul turistic al zonei
5.3. Studiu privind promovarea turismului și a obiectivelor turistice ale municipiului Piatra Neamț
5.4. Concluzii
Capitolul 6
Promovarea destinației turistice Vatra Dornei
6.1. Stadiul actual de valorificare și promovare
6.2. Forme de turism practicate în Vatra Dornei
6.3. Strategii de promovare a turismului din Vatra Dornei
6.4. Cercetare vizând activitatea de marketing a Hotelului Kaban Boutique
și a Hotelului Dorna din stațiunea turistică Vatra Dornei
6.5. Chestionar privind gradul de satisfacție al turiștilor în raport cu serviciile oferite de Hotelul Dorna și Hotelul Kaban din Vatra Dornei
Concluzii
Capitolul 7
Preferințele cetățenilor din România și Republica Moldova cu privire la alegerea destinației turistice
7.1. Turismul în România
7.2. Turismul din Republica Moldova
7.3. Analiza SWOT a turismului din România și Republica Moldova
7.4. Chestionar referitor la „Preferințele cetățenilor din România și Republica Moldova cu privire la alegerea destinației turistice”
Concluzii
Capitolul 8
Ghid practic pentru cei ce doresc să lucreze în turism
8.1. Câteva sfaturi dacă vrei să devii bucătar profesionist
8.2. Câteva sfaturi pentru meseria de ospătar
8.3. Câteva sfaturi pentru cameriste
Capitolul 9
Modele de chestionare, sondaje de opinie, studii de piață
9.1. Sondaj vizând opțiunile tinerilor în alegerea unei destinații de vacanță
9.2. Studiu privind imaginea României în regiunea X
9.3. Sondaj de opinie legat de dezvoltarea și promovarea turistică unei zone din județul Suceava
9.4. Chestionar de evaluare a satisfacției clienților unui hotel
9.5. Chestionar aplicat clienților unei structuri de primire turistice
9.6. Importanța ambianței în alegerea unui hotel
9.7. Chestionar adresat turiștilor din Vatra Dornei
9.8. Studiu asupra satisfacției clienților destinației turistice Bucovina