Cuprins
I. ROLUL ŞI IMPORTANŢA CERCETĂRII DE MARKETING
II. TIPURI, TEHNICI ŞI DOMENII DE
CERCETARE DE MARKETING
III. STUDIUL DE PIAŢĂ – DOMENIU AL CERCETĂRII DE MARKETING
IV. ETAPELE CERCETĂRII DE MARKETING
4.1. Definirea problemei
4.2. Stabilirea obiectivelor cercetării
4.3. Elaborarea planului de cercetare
4.4. Culegerea informaţiilor necesare
4.5. Analiza sau evaluarea informaţiilor disponibile
4. 6. Formularea concluziilor
4.7. Luarea deciziei
V. SISTEMUL INFORMAŢIONAL INTERN DE MARKETING
5.1. Sistemul informaţional intern de marketing
5.2. Culegerea de date şi informaţii asupra micro şi macromediului firmei
VI. CHESTIONARUL
VII. SONDAJUL
VII. MODELE DE CHESTIONARE, SONDAJE DE OPINIE,
STUDII DE PIAŢĂ
7.1. Comportamentul consumatorilor de servicii educaţionale
7.2. Chestionar de evaluare a satisfacţiei studenţilor
7.3. Chestionar privind serviciile oferite de Universitatea ,,Ştefan cel Mare’’ Suceava
7.4. Chestionar privind opţiunile elevilor claselor a XII-a
7.5. Sondaj adresat clienţilor
7.6. Cercetare de marketing vizând comportamentul consumatorilor de servicii de telefonie mobilă
7.7. Opinii, atitudini şi preferinţe ale cetăţenilor judeţului Suceava / Botoşani privind calitatea produselor şi serviciilor oferite de către hipermarketul X
7.8. Comportamentul consumatorului de produse alimentare
7.9. Chestionar legat de farmacii
7.10. Percepţia cosumatorilor asupra calităţii
7.11. Cercetare de marketing privind publicitatea pe internet
7.12. Chestionar privind nivelul de satistacţie al clienţilor
7.13. Chestionar legat de piaţa bancară
7.14. Cercetare de marketing privind consumul de fast-food al studenţilor
7.15. Chestionar privind impactul reclamelor pentru mărci asupra comportamentului de cumpărare şi percepţia asupra spoturilor publicitare vizionate
7.16. Chestionar de satisfacţie a pacientului şi/sau aparţinătorului
7.17. Chestionar legat de presă
7.18. Chestionar privind consumul de bere pe piaţa din localitatea X
7.19. Chestionar vizând consumul de cafea
VIII. CERCETAREA DE MARKETING ÎN DOMENIUL SERVICIILOR PUBLICE
8.1. Gradul de satisfacţie al cetăţenilor faţă de serviciile publice oferite de Primăria comunei X
8.2. Chestionar de evaluare a nivelului de satisfacţie al contribuabilului
8.3. Chestionar privind serviciile de salubritate
8.4. Chestionar aplicat pentru un sondaj cu privire la „Imaginea funcţionarilor publici în administraţia publică locală”
8.5. Chestionar privind gradul de satisfacţie al cetăţenilor faţă de serviciile oferite de Consiliul Judeţean X
8.6. Chestionar pentru servicii Starea Civilă
8.7. Chestionar privind activitatea regiilor locale şi calitatea serviciilor publice
8.8. Chestionar privind imaginea României în rândul cetăţenilor din Republica Moldova
8.9. Chestionar privind imaginea Moldovei în rândul cetăţenilor din România
8.10. Cercetare privind activitatea unei biblioteci
8.11. Chestionar privind dezvoltarea unei localităţi
8.12. Chestionare vizând sfera serviciilor publice
IX. CERCETAREA DE MARKETING ÎN DOMENIUL TURISMULUI
9.1. Studiu privind imaginea României în regiunea X
9.2. Sondaj de opinie legat de dezvoltarea şi promovarea turistică a unei zone din judeţul Suceava
9.3. Chestionar de evaluare a satisfacţiei turiştilor
9.4. Chestionar aplicat clienţilor unei structuri de primire turistice
X. FIRME DE PE PIAŢA CERCETĂRII DE MARKETING DIN ROMÂNIA
XI. CONCLUZII