Cuprins
- I.Modele de chestionare, sondaje de opinie, studii de piață
- 1.Cercetare cu privire la eficiența publicității în județul Suceava
- 2. Sondaj adresat clienţilor
- 3. Chestionar privind achizițiile online
- 4. Chestionar vizând cumpărăturile din mediul online în rândul studenților
- 5.Atitudinea și comportamentul consumatorilor suceveni referitoare la produsele bio
- 6.Sondaj vizând identificarea interesuluifaţă de asigurările de viaţă, gradul de informare a populaţiei, cât şi diferitele influenţe care determină populaţia să încheie sau dimpotrivă, să nu încheie o asigurare de viaţă
- 7.Analiza opiniilor clienţilor referitoare la brandul de articole vestimentare Y
- 8. Sondaj vizând opțiunile tinerilor în alegerea unei destinații de vacanță
- 9.Chestionar cu privire la opinia cetățenilor unui oraș despre restaurantul R
- 10. Chestionar pentru o firmă de optică medicală
- 11.Analiza comportamentului de consum: percepția și atitudinea consumatorilor față de consumul de miere și produse apicole
- 12.Cercetare de marketing vizând comportamentul consumatorilor de servicii de telefonie mobilă
- 13.Percepția consumatorului asupra brandurilor de lux din industria modei
- 14. Cercetare de marketing pe piaţa firmelor de panificație. Studierea comportamentuluiconsumatorilor din Suceava față de S.C. Cofetăria Bristena S.R.L.
- 16.Chestionar privind utilizarea serviciilor de curierat
- 17.Evaluarea impactului comunicării de marketing neetice în rândul consumatorilorde produse farmaceutice
- 18. Cercetare de marketing la hotelul X
- 19. Comportamentul consumatorului de produse alimentare
- 20.Cercetare de marketing vizând imaginea unei agenții de turism
- 21.Cercetare de marketing privind gradul de satisfacție al clienților firmei Mopan
- 22.Sondaj vizând comportamentul de cumpărare în mediul online
- 23.Chestionar legat de farmacii
- 24. Percepţia cosumatorilor asupra calităţii
- 25. Chestionar privind folosirea transportului aerian
- 26.Preferințele, opiniile și nivelul de satisfacție al cetățenilor privind serviciile și produsele oferite de către Iulius Mall Suceava
- 27. Cercetare de marketing privind publicitatea pe internet
- 28. Chestionar privind nivelul de satistacţie al clienţilor
- 29. Determinarea gradului de satisfacție al clienților supermarketului X
- 30. Chestionar legat de piaţa bancară
- 31. Chestionar privind părerile populaţiei cu privire la folosirea serviciilor bancare
- 32. Cercetare de marketing privind consumul produselor de tip fast-food
- 33. Cercetare de marketing privind consumul de fast-food al studenţilor
- 34. Chestionar privind impactul reclamelor pentru mărci asupra comportamentului de cumpărare şi percepţia asupra spoturilor publicitare vizionate
- 35. Chestionar de satisfacţie a pacientului şi/sau aparţinătorului
- 36. Chestionar legat de presă
- 37. Chestionar privind consumul de bere pe piaţa din localitatea X
- 38. Chestionar vizând consumul de cafea
- 39.Sondaj despre consumul de ceai
- 40.Chestionarprivind atitudinile, opiniile și comportamentul clienților unei librării
- 41.Sondaj privind promovarea produselor L’Oreal
- 42. Chestionar de evaluare a satisfacţiei turiştilor
- 43. Chestionar aplicat clienţilor unei structuri de primire turistice
- 44.Cercetare vizând comportamentul turistic de consum al persoanelor cu vârsta de peste 50 de ani din stațiunea Vatra Dornei
- 45.Cercetare de marketing privind părerea consumatorilor asupra cărților pentru preșcolari
- 46.Comportamentul consumatorului în relația cu banca
- 47.Studiu privind opinia sucevenilor cu privire la piața de retail
- 48. Opinii, atitudini şi preferinţe ale cetăţenilor din localitatea Y privind calitatea produselor şi serviciilor oferite de către hipermarketul X
- 49.Cercetare de marketing privind magazinul PRAKTIKER
- 50. Cercetare vizând magazinele tip insulă din cadrul centrului comercial Iulius Mall Suceava
- II.Teste la disciplina MARKETING
- III.Teste la disciplina MARKETING ÎN TURISM
- IV.Teste la disciplina TEHNICI PROMOȚIONALE
- V.Teste la disciplina MARKETING PUBLIC
- VI.Teste la disciplina POLITICI DE MARKETING ÎN AFACERI