Cuprins
I. OFERTA FIRMELOR DE CERCETĂRI DE MARKETING DIN ROMÂNIA
1. Metro Media Transilvania
2. Ellipse Marketing
3. Centrul de Sondare a Opiniei Publice (CSOP)
4. Nielsen România
5. MEDNET Marketing Research Center București
II. ANALIZA FACTORILOR DECIZIONALI CU PRIVIRE LA CUMPĂRĂTURILE DIN MEDIUL ONLINE DIN PRISMA STUDENŢILOR
III. STUDIU PRIVIND EXIGENŢELE LEGATE DE SIGURANŢA PREPARATELOR DIN CARNE DE PORC ÎN CONTEXTUL UNIUNII EUROPENE
IV. PROMOVAREA IMAGINII INSPECTORATULUI PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ „BUCOVINA” AL JUDEŢULUI SUCEAVA
V. MODELE DE CHESTIONARE, SONDAJE DE OPINIE, STUDII DE PIAŢĂ PENTRU STUDIILE DE CAZ
1. Chestionar vizând cumpărăturile din mediul online
2. Chestionar privind produsele românești de mobilier
3. Sondaj vizând opțiunile tinerilor în alegerea unei destinații de vacanță
4. Sondaj adresat clienţilor
5. Chestionar pentru firmă de optică medicală
6. Analiza comportamentului de consum: percepția și atitudinea consumatorilor față de consumul de miere și produse apicole
7. Cercetare de marketing vizând comportamentul consumatorilor de servicii de telefonie mobilă
9. Opinii, atitudini şi preferinţe ale cetăţenilor judeţului Suceava / Botoşani privind calitatea produselor şi serviciilor oferite de către hipermarketul X
10. Cercetare vizând comportamentul de cumpărare legat de iaurtul marca Auchan în hipermarketurile Auchan
11. Chestionar privind utilizarea serviciilor de curierat
12. Cercetare de marketing la hotelul “Rapsodia” din Botoșani
13. Comportamentul consumatorului de produse alimentare
14. Chestionar legat de farmacii
15. Percepţia cosumatorilor asupra calităţii
16. Chestionar privind folosirea transportului aerian
17. Preferințele, opiniile și nivelul de satisfacție al cetățenilor privind serviciile și produsele oferite de către Iulius Mall Suceava
18. Cercetare de marketing privind publicitatea pe internet
19. Chestionar privind nivelul de satistacţie al clienţilor
20. Determinarea gradului de satisfacție a clienților supermarketului X
21. Chestionar legat de piaţa bancară
22. Chestionar privind părerile populaţiei cu privire la folosirea serviciilor bancare
23. Cercetare de marketing privind consumul produselor de tip fast-food
24. Cercetare de marketing privind consumul de fast-food al studenţilor
25. Chestionar privind impactul reclamelor pentru mărci asupra comportamentului de cumpărare şi percepţia asupra spoturilor publicitare vizionate
26. Chestionar de satisfacţie a pacientului şi/sau aparţinătorului
27. Chestionar legat de presă
28. Chestionar privind consumul de bere pe piaţa din localitatea X
29. Chestionar vizând consumul de cafea
29. Chestionar privind atitudinile, opiniile și comportamentul clienților unei librării
30. Studiu privind imaginea României în regiunea X
31. Sondaj de opinie legat de dezvoltarea şi promovarea turistică a unei zone din judeţul Suceava
32. Chestionar de evaluare a satisfacţiei turiştilor
33. Chestionar aplicat clienţilor unei structuri de primire turistice